Alege o tema lucrare de licenta din lista de mai jos ce cuprinde sute de idei de teme lucrari de licenta la disciplina comunicare si relatii publice. In lista de mai jos poti gasi teme lucrare de licenta precum: teme licenta mass media, teme licenta media digitala, teme disertatie comunicare si multe altele. Lasa-te inspirat din sumedenia de idei de teme lucrare de licenta comunicare si relatii publice, pe care le putem redacta pentru tine la comanda intr-un timp record la cel mai bun pret lucrare de licenta. Fie ca esti in cautarea inspiratiei pentru titlul lucrarii tale in lista de mai jos poti gasi cu siguranta titlul de lucrare potrivit pentru tine. In lista de tme lucrare de licenta de mia jos vei gasii idei de teme lucrare de licenta de la teme licenta mass media pana la teme licenta media digitala.

Lucrari de licenta la comanda

Iti sti deja tema pentru proiectul de licenta? Te ajutam in cel mai scurt timp cu o lucrare de licenta neplagiata, redactata la comanda special pentru tine.

Comanda o lucrare de licenta

Spune-ne cate ceva despre lucrarea de licenta, master disesrtatie sau de doctorat de care ai nevoie, completand formularul alaturat. Noi vom calcula pentru tine pretul unei lucrari de licenta cu toate elementele de care ai nevoie iti vom selecta un redactor special pentru subiectul si tema aleasa.

Comanda lucrari de licenta la comanda

Multi oameni apeleaza la noi pentru a cere informatii, pentru a solicita servicii de redactare lucrari de licenta profesioniste si pentru a se informa cu privire la: teme licenta comunicare si relatii publice , lucrare de licenta comunicare si relatii publice, licenta comunicare, licenta publicitate, teme licenta mass media, teme licenta media digitala, teme disertatie comunicare, facultatea de comunicare şi relaţii publice – licenţă, teme licenta comunicare si relatii publice, lucrare de licenta comunicare si relatii publice, licenta comunicare, licenta publicitate, teme licenta mass media, snspa ghid licenta, teme licenta media digitala. Pe tine cu ce te putem ajuta?

Teme licenta comunicare si relatii publice

Crearea unui model conceptual de comunicare integrată care poate influența decizia consumatorului
Creativitatea în publicitate şi în PR
Criza coronavirus în Argeș! Modalități de comunicare în condiții de conflict și criză;
Criza sanitara si problemele de comunicare
Cultura ca factor de creativitate şi inovare
Cultură organizațională versus cultură națională
Cultură și imagine organizațională Studiu de caz
De ce şi în ce mod publicitatea implică supunerea indivizilor
Declinul publicitaţii şi ascensiunea PR-ului Studiu de caz
Deontologia comunicării
Deontologia comunicării online Studiu de caz
Deontologia relaţiilor publice
Desfăsurarea crizei organizaţionale în epoca social media
Despre simbol şi funcţiile acestuia în publicitate
Dezvoltarea durabilă și sustenabilă în lupta împotriva schimbărilor climatice – asumată
Diferențe culturale în comunicarea nonverbală Studiu de caz
Diferenţe culturale în strategii de promovare
Discursul obiectelor în aparatul publicitar
Discursul purtătorului de cuvânt în instituţiile publice Studiu de caz
Divertisment și tabloidizare în televiziune Studiu de caz
Divertismentul în discursul mediatic
Doctrine etice cu impact major în conturarea eticii profesionale şi deontologiei
E-comunicarea si managementul organizaţional
Educația ca și factor determinant al creșterii și dezvoltării economice Studiu de caz:
Efecte economice ale umorului în publicitate
Efectele culturii organizationale asupra retelei organizate de comunicare
Efectele discontinuitatilor structurale asupra eficientei comunicarii interne a organizatiei
Efectele retelelor informale de comunicare asupra comunicarii organizationale
Eficienta comunicarii organizationale din perspectiva retelelor organizate de comunicare
Eficiență și eficacitate în derularea comunicării corporatiste
Elaborarea planului de marketing Studiu de caz
Elaborarea şi implementarea strategiei de relaţii publice Studiu de caz
Elaborarea strategiei de comunicare a unei organizații;
Elaborarea strategiei de comunicare publicitară Studiu de caz
Elemente de psihologie publicitară
Elementul ludic în comunicarea interpersonală
Elementul ludic în mesajul publicitar
Eroismul și mentalitățile sale
Erori de argumentare in campania electorala Studiu de caz
Etica în relațiile publice Studiu de caz
Etica și jurnalismul de televiziune Studiu de caz
Etică şi persuasiune în turismul intern
EU – aumată
Evoluția interviului ca gen jurnalistic
Evolutia pieţei bunurilor de lux din România
Evoluţia relaţiilor publice on-line
Exprimarea evidențialității citationale în presa scrisă românească actuală
Factori care distorsionează concurenţa în economia de piaţă
Fenomenul comunicaţional şi publicitatea
Figurile retorice la nivelul sintagmei din cadrul mesajului publicitar
Foreign Funding Programs in post-Soviet Unrecognized States: A Case Study on the Transnistrian region – asumată
Formele principale ale minciunii Studiu de caz
Funcția persuasivă în discursul electoral românesc actuali: forme și strategii de actualizare Comunicarea verbală versus comunicarea non-verbală: asemănări și deosebiri Studiu de caz
Funcţia poetică şi aspectul estetic al mesajului publicitar
Functiile limbajului in imaginea publicitara fixa
Funcționarea economică a presei argeșene! Influențe asupra procesului redacțional
Gestica în contextul pandemiei Covid
Gestionarea comunicării într-o situaţie de criză provocată de un dezastru nuclear
Gestionarea imaginii în situații de criză Studiu de caz
Globalizarea, deschiderea pieţelor şi competitivitatea producătorilor locali
Graniţele eticii în domeniul relaţiilor publice
Identitatea etnică: imagine și construcție mediatică
Imagine vs reputație – implicații economice
Imaginea – capital valoros al organizaţiei
Imaginea în publicitate Studii de caz
Imaginea organizațiilor în contextul economiei globale
Imaginea și identitatea unui ONG Studiu de caz
Impactul acţiunilor de relaţii publice asupra competitivităţii unei organizaţii
Impactul birocrației din instituțiile publice asupra dezvoltării economice
Impactul campaniilor de advertising asupra organizațiilor
Impactul campaniilor de promovare în mediul on-line
Impactul campaniilor de publicity asupra organizațiilor
Impactul comunicării interne asupra creșterii competitivității organizațiilor
Impactul psihologic şi manipularea prin mass-media
Impactul reţelelor sociale la nivel organizaţional
Implicaţiile socio-economice ale comunicare non-verbală
Implicaţiile utilizării tehnologiilor Web în managementul organizaţiilor
Importanta comunicarii antreprenoriale in managementul vanzarilor
Importanța cromaticii în publicitate
Importanţa negocierii în mediul de afaceri
Importanța relațiilor publice (comunicării) în campania umanitară
Influencer – O analiză antropologică
Influența mediului online asupra mass-media argeșene;
Influența rețelelor sociale asupra comunicării interpersonale
Influentele retelei organizate de comunicare asupra comportamentului organizational
Informare si dezinformare in social media Studiu de caz
Inovarea în publicitate – noi metode şi abordări; tendinţe şi posibile evoluţii
Instanțele publicității: autor, produs, public țintă (studiul de caz: prezentarea unor materiale de publicitate, analizând autorii lor, produsul promovat și categoriile de publicuri către care se îndreaptă)
Instituția educațională – construcția imaginii prin comunicare
Instituția publică în comunitate : imagine și comunicare
Instituții atheniene și valoarea lor
Institutii de presa (TV, presa scrisa, online) – studii monografice;
Integrarea tinerilor absolvenți ai Universității din Craiova pe piața muncii
Intertextualitatea în discursul publicitar
Interviul de tip povestea vietii – proiect ( interviuri de genul povestea vitetii)
Investiţia în consolidarea culturii organizaţionale în vederea reducerii riscurilor firmei
Ironia in discursul mediatic Studiu de caz
Istoria presei locale in imagini;
Istoria relaţiilor diplomatice dintre România şi USA
Jurnalistul de televiziune – imagine persuasivă în spațiul public Studiu de caz
K Berlo)
Leadership și comunicare
Leadership-ul comportamental
Legende urbane
Licență / Master -dizertație
Licență / Master -dizertație
Licență / Master -dizertație
Licență / Master -dizertație
Licență / Master -dizertație
Licență / Master -dizertație Licenta:
Licență:
Licență:
Limbajul nonverbal în codul bunelor maniere
Limbajul nonverbal în spoturile publicitare
Limbajul proverbelor în comunicarea interpersonală
Limbajul publicitar
Limbajul publicităţii Construcţia mesajului publicitar
Magistraturile romane ordinare
Management şi comunicare în afaceri
Managementul comportamental la nivel organizational
Managementul comunicării în structurile de tip ierarhic
Managementul comunicării și al relațiilor publice în situațiile de criză Sudiu de caz:
Managementul organizării evenimentelor din mediul diplomatic
Managementul reputaţiei: imaginea corporatistă
Manipularea prin presă Studiu de caz
Manipularea prin publicitate şi mass-media
Marketingul spaţiilor de vânzare şi merchandisingul Studiu de caz
Mass media și opinia publica Studiu de caz
Master:
Master:
Master:
Materiale de relații publice raportate la mass-media: conferința de presă, comunicatul de presă, dosarul de presă
Media, mesaj, semnificatie;
Mediatizarea crizei coronavirus în mass-media argeșene! Între responsabilitate și goana după senzațional;
Mediul de afaceri – principii etice și morale
Meme-urile ca formă de comunicare
Mentalitatea prin publicitate Studiu de caz
Mesajele subliminale și influențarea stakeholderilor prin comunicare și PR Studiu de caz:
Metamorfozele publicităţii
Metode de auditare a retelelor de comunicare in organizatie
Metode si tehnici de cercetare in domeniul comunicării
Mita – formă de comunicare?
Mixul comunicării de marketing în promovarea societăţilor comerciale

Abilităţile necesare pentru a reuşi în profesia de relaţionist
Academii funcţionale şi organizaţii multinaţionale
Acţiunile ONU pentru gestionarea crizelor şi conflictelor
Adaptarea sărbătorilor importate la specificul local
Afacerile online – dimensiunea organizaţională
Agenţia de publicitate: structură, funcţii, importanţă
Alegeri ale agentului economic
Alegerile locale în România anului Studiu de caz
Ambiţia colectivă – instrument de coeziune într-o organizaţie
Analiza comparativă a percepţiilor globale asupra mediului concurenţial
Analiza comportamentului consumatorului din perspectiva antreprenoriala Studiu de caz
Analiza comunicării externe a organizației (PR, marketing);
Analiza culturii organizaționale;
Analiza distorsiunii mesajelor in comunicarea organizationala din perspectiva retelelor organizate de comunicare
Analiza imaginii organizatiei din perspectiva retelelor organizate de comunicare
Analiza imaginii publicitare Studii de caz
Analiza interdependenţelor generate de globalizare asupra economiilor naţionale
Analiza mesajului public (manipularea media – Media manipulation);
Analiza mixului de marketing pentru IMM-uri Studiu de caz
Analiza modelelor de leadership în organizații
Analiza reclamelor la parfumuri
Analiza strategiilor aplicate de către corporaţiile multinaţionale în contextul economic actual Studiu de caz
Analiza unei campanii de relaţii publice;
Analiza unei emisiuni radiofonice;
Antreprenoriatul românesc şi riscurile asociate
Antropologia gastronomică online
Aplicaţii ale noilor tehnologii în jurnalism (new media, social media, citizen media etc)
Arta ca drum către un spaţiu de lucru creativ
Aspecte actuale ale publicităţii
Aspecte ale brandingului de ţară
Aspecte ale dezinformării – studiu de caz
Aspecte arhetipale în publicitate
Aspecte etice ale comunicării în situații de criză Studiu de caz
Aspecte etice în campaniile organizaționale Studiu de caz
Aspecte etice în discursul politic actual Studiu de caz
Aspecte privind comunicarea interna in cadrul unei organizatii – studiu de caz;
Aspecte privind defaimarea pe Internet- studiu de caz;
Aspecte privind implicaţii ale comunicării în stabilirea tendinţelor economice Lifelong learning în „era informaţiei”
Aspecte privind mediatizarea informatiilor economice/politice/sociale/culturale pe piata media locala/nationala;
Aspecte privind negocierea in comunicarea publica;
Aspecte teoretico-metodologice privind analiza de conţinut a comunicării prin massmedia
Atenuarea ilocuționară în discursul mediatic/politic românesc: forme și strategii discursive
Augustus din literatura latină
Avantaje şi dezavantaje în folosirea publicităţii în mixul de comunicare online
Blogul de companie şi impactul economic asupra imaginii acesteia
Brand si campanii de relații publice
Brand și imagine politică Studiu de caz
Brand si semnificatie;
Brand/Branding şi Rebranding Studiu de caz
Brandigul de gherilă pentru companiile mici
Brandingul de țară Studiu de caz: Franța
Brandingul: strategia construirii identităţii şi a imaginii
Campania de comunicare în spaţiul public
Campania de publicitate Modalitaţi de control a eficienţei acesteia
Campania de relaţii publice pentru lansarea unui produs/serviciu
Campanie de imagine – studiu de caz
Campanii de promovare online Studiu de caz Google Ads: – asumată
Campanii de relații publice
Canalele digitale de comunicare şi profitul organizaţiei
CAP Case Study: The analysis of the competitiveness of cereal production and trade in the
Capitalul intelectual – factor de creştere economică?
Caracterul persuasiv al comunicării
Cele patru operații ale persuasiunii Studiu de caz
Cenzura comunista;
Cerinţe ale elaborării unui plan de comunicare de criză încaz de cutremur
Cerinţe ale managementului comunicării într-o situaţie de criză provocată de inundaţii
Cicero, omul politic
Codul deontologic al comunicatorilor profesionişti
Coduri kinezice şi proxemice în discursul publicitar
Comentariul politic – sursa de manipulare a opiniei publice
Comerţul în spaţiul virtual – calea spre modernizare
Comerțul mondial cu produse agricole Studiu de caz: analiză comparativă
Comitiile Romei republicane
Communication strategies for promoting cultural sites
Companiile multinaționale și economia globală Studiu de caz:
Competenţe comunicaţionale ale specialiştilor din relaţiile publice
Competiţie şi colaborare pe piaţa educaţională din România
Comunicare și cultură organizațională – Aspecte ale comunicării interculturale
Comunicare și cultură organizațională – HP-cultivarea culturii organizaționale pozitive
Comunicare managerială și relații publice
Comunicare publicitara si publicitate neconventionala
Comunicare publicitara si publicitatea bauturilor alcoolice
Comunicare publicitara si publicitatea bauturilor non-alcoolice
Comunicare publicitara si publicitatea parfumurilor si cosmeticelor
Comunicare publicitara, publicitate, produse si branduri de lux
Comunicare și artă
Comunicare și cultură organizațională
Comunicare și cultură organizațională – Artefactele culturii organizațiilor românești
Comunicare și cultură organizațională – Dimensiunile culturale ale organizației
Comunicare și cultură organizațională – Stiluri de conducere și comunicare
Comunicare şi inovare la nivel organizaţional
Comunicare si joc in mediul virtual Studiu de caz
Comunicare şi limbaj în comunism vs capitalism
Comunicare și negociere în afaceri
Comunicare și participare în campania electorală Studiu de caz
Comunicare simbolica in publicitate;
Comunicarea – cheia succesului unei afaceri
Comunicarea antreprenoriala si importanta sa pentru mediul de afaceri Studiu de caz
Comunicarea antreprenoriala si rolul sau in lansarea unei afaceri Studiu de caz
Comunicarea asertivă vs comunicarea agresivă
Comunicarea brand-ului personal şi / sau a brand-ului de ţară
Comunicarea brandurilor de lux Studiu de caz
Comunicarea corporativă în sistemele de telefonie mobilă
Comunicarea de criza in cadrul unei organizatii publice;
Comunicarea economică și importanța creșterii competitivității economice
Comunicarea eficientă: metode, strategii, tactici
Comunicarea financiar-bancara din perspectiva retelelor organizate de comunicare
Comunicarea în campaniile electorale
Comunicarea în condiții de conflict și criză! Studiu de caz – campania electorală argeșeană din
Comunicarea în condiții de criză! Studiul de caz – instituțiile publice argeșene;
Comunicarea în mediul profesional
Comunicarea in organizatie – studiu de caz;
Comunicarea în situaţii de criză
Comunicarea în situații de criză
Comunicarea internă în organizaţii
Comunicarea internă, eficiență și eficacitate organizațională
Comunicarea între informare și manipulare
Comunicarea non-verbala in cadrul noilor tehnologii/prin intermediul mijloacelor traditionaliste;
Comunicarea organizațională între teorie și practică
Comunicarea organizaţională într-o firmă de monopol
Comunicarea organizațională persuasivă versus comunicarea asertivă
Comunicarea organizaţională strategică – principii şi procese
Comunicarea pe verticală şi comunicarea pe orizontală în cadrul organizaţiei
Comunicarea prin modă
Comunicarea si marketingul antreprenorial in dezvoltarea afacerilor mici Studiu de caz
Comunicarea strategica in afaceri Studiu de caz
Comunicatul de presă, instrument al comunicării dintre organizație și publicul său
Conceptul de branding în cadrul instituțiilor publice
Concurenţa pe piaţa din România
Conflictul identitar şi noile provocări de securitate
Considerații asupra tehnicilor de relații publice raportate la mass-media
Consideraţii etice ale comunicării în situaţii de criză
Construcţia publicitară şi construcţia socială a realităţii
Construirea imaginii organizaționale prin comunicare
Construirea unei campanii de relații publice pentru lansarea unui produs nou / serviciu
Consumatorul şi loialitatea faţă de brand-uri
Consumul ostentativ/emulativ de produse/servicii şi influenţa mass-media;
Contractul de informare în comunicarea mediatică (de la știri la talk-show)

Afla cat costa redactarea unei lucrari de licenta neplagiate la comanda cu si dupa indicatiile tale. Apasa pe butonul de mai jos si intreaba specialistii in domeniul redactarii la comanda.

Inca nu ai gasit tema de lucrare de licenta potrivita pentru tine. Cauta in continuarea in lista de teme lucrari de licenta comunicare
si relatii publice de mai jos

Teme licenta mass media, Teme licenta media digitala, Teme disertatie comunicare

Percepția reclamei și impactul asupra consumatorilor
Performanţa economică la nivel organizaţional
Perspective asupra antropologiei iubirii prin intermediul lmelor americane
Perspective asupra culturii organizatorice
Persuasiune și manipulare – forţa de impact a mesajului audiovizual
Persuasiunea în publicitate
Piaţa liberă şi dezvoltarea economică
Planificarea campaniilor de relații publice
Planificarea securităţii şi apărării în România
Politica de securitate şi apărare comună a UniuniiEuropene
Posibilităţi de dezvoltare a competenţelor specialiştilor din relaţiile publice
Posibilităţi de gestionare a comunicării organizaţiilor
Pregătirea și lansarea pe piață a unui brand – studiu de caz
Presa de nișă;
Presa in timpul celui de-al -lea razboi mondial
Presupoziţie, implicatură şi subînţeles în comunicarea verbală Studiu de caz
Principalele surse de informare publică în domeniul securităţii Războiul cibernetic – ameninţare majoră la adresa securităţii
Principii de productie si difuzare in presa scrisa si electronica- – aplicatii si studii comparative
Principiile tehnoredactării textelor pentru relaţii publice: studiu de caz (analiza textelor pentru publicul extern al unei instituţii: buletinul informativ, raportul anual, revista pentru publicul extern)
Principiul politeții și maximele conversaționale în dezbaterile TV Studiu de caz
Prinicipii de marketing și comunicare în afaceri
Problemele publice în agenda mass media
Procedeele retoricii aplicate în producţiile publicitare contemporane
Productia reportajului presa scrisa si TV – aplicatii, monografii si studii comparative;
Programele de divertisment în televiziune Studiu de caz
Proiectul realizarii unei emisiuni/ post de radio online;
Proiectul realizarii unui spot publicitar si strategia de promovare pentru acesta;
Promovare organizationala prin campanii de relații publice
Promovarea evenimentelor prin intermediul mijloacelor clasice de comunicare/noilor media;
Promovarea evenimentelor prin intermediul presei scrise
Promovarea imaginii personale prin presă Studiu de caz
Promovarea personalităţilor politice
Promovarea prin intermediul social media – studiu de caz
Promovarea responsabilității sociale în mediul online
Psihologia comunicării – elemente de analiză tranzacțională
Psihologia manifestului publicitar
Publicitate si comunicare publicitara in social media
Publicitate si comunicare publicitara interculturala
Publicitate și promovare: aspecte suplimentare de comunicare integrată de marketing
Publicitate și propagandă în roma antică
Publicitate societală: studiu de caz Campania guvernamentală Covid
Publicitatea – valenţe lingvistice
Publicitatea ca fenomen de mediere simbolică
Publicitatea în contextul globalizării
Publicitatea în programele de televiziune – între informare și divertisment
Publicitatea la genul feminin
Publicitatea produselor alimentare bio
Publicitatea produsului tradiţional ca patrimoniul naţional imaterial
Publicitatea şi impactul său la nivel organizaţional
Publicitatea un „război” de comunicare între visele consumatorilor şi efectele sale educaţionale
Raportul dintre relaţiile publice şi presă
Raportul text/imagine şi funcţiile acestora în mesajul publicitar
Rebranding – studiu de caz
Reclama ca proces de comunicare
Reconfigurarea obiceiurilor cotidiene în vreme de pandemie
Reflectarea imaginii tinerilor în mass-media
Relatia dintre comunicarea interna si performanta organizatiei
Relația dintre jurnalist și omul politic argeșean în anul electoral
Relația dintre rețelele de socializare și mass-media Studiu de caz
Relația între imagine și cuvânt în publicitate: studiu de caz analiza unor spoturi publicitare, pornind de la imagine la logo
Relaţia purtător de cuvânt jurnalist în procesul relaţiilor publice
Relații de comunicare în rândul emigranților români
Relații de comunicare în rândul studenților
Relații de comunicare între angajator și angajați
Relaţii internaţionale în Peninsula Balcanică
Relaţiile publice în afaceri
Relaţiile publice în campaniile de comunicare promoţională
Relaţiile publice în contextul proceselor de influenţă socială – aplicaţii sectoriale (învăţământ, sănătate, cultură)
Relațiile publice în sectorul activităților voluntare și ONG-urilor Importanţa relaţiilor publice (comunicării) în campania umanitară
Relaţiile publice internaţionale în contextul globalizării
Respectul legilor faţă de responsabilitatea socială
Responsabilitatea socială corporatistă în România: de la teorie la practică
Reţelele sociale mijloace de comunicare în masă
Reuşitele şi dilemele comunicării interpersonale
Rolul antreprenoriatului in dezvoltarea conceptului unei afaceri de succes
Rolul brandului şi valenţele sale economice
Rolul comunicării în promovarea produselor de larg consum
Rolul comunicării în situaţii de criză
Rolul comunicării în triada: influenţă – putere – autoritate
Rolul comunicării nonverbale în negociere
Rolul culturii organizaționale în creșterea performanțelor angajaților
Rolul IMM-urilor în dezvoltarea activităţii economice Studiu de caz
Rolul lobby-ului în cadrul relaţiilor publice Dezvoltarea sistemului de lobby în Uniunea Europeană
Rolul mass-media în socializare
Rolul publicităţii în crearea şi consolidarea brandului Studiu de caz
Rolul relațiilor publice în cadrul organizațiilor de tineret Studiu de caz
Rolul relaţiilor publice în construirea unui brand
Rolul relatiilor publice în crearea şi consolidarea brandului Studiu de caz
Rolul rețelelor sociale în promovarea brandului personal
Rolul sondajului de opinie în cercetarea sociologică
Rolul specialiştilor RP într-un context de criză
Rolul televiziunii in influentarea opiniei publice
Rolul vestimentației în comunicarea nonverbală
România în contextul geopolitic şi economic al Mării Negre
Românii din Ucraina între identitate și alteritate
Schimbarea catre online a presei locale din Pitesti;
Semiotica culorilor în campaniile publicitare la produse alimentare Strategii și efecte perlocuționare
Semiotica şi comunicare publicitară
Semiotica si limbaj publicitar in mediul afacerilor online
Semiotica şi simbolistica mesajului publicitar
Sens şi semnificaţie in comunicarea publicitară
Sistemul securităţii naţionale din România •
Sloganul publicitar
Social media şi calea spre succes pe piaţă
Social media și influențarea opiniei publice
Social-media si importanta sa in obtinerea succesului unei afaceri Studiu de caz
Specificul comunicării în relaţiile publice
Specificul discursului publicitar ca material de relații publice
Specificul gestionării comunicării de criză încaz de dezastre
Stilul jurnalistic – editorialul, studiu de caz
Strategii actuale de securitate naţională
Strategii ale discursului publicitar
Strategii comunicaţionale de fidelizare a consumatorului
Strategii de comunicare ale liderilor politici ai orientului antic
Strategii de comunicare în relatiile publice Studiu de caz: crearea imaginii de firmă
Strategii de comunicare în situații de criză organizațională
Strategii de comunicare la nivelul unei institutii publice/private – studiu de caz
Strategii de comunicare media în contextul economic actual
Strategii de construire a imaginii unei organizaţii
Strategii de creaţie utilizate în publicitate
Strategii de marketing şi comunicare în afaceri în cadrul unei companii publice/private
Strategii de negociere în afaceri – studiu de caz
Strategii de promovare – implicații asupra dezvoltării economice
Strategii de promovare pe rețele sociale
Strategii si tactici utilizate in campaniile de relații publice
Structura comunicării în grupurile mici
Tehnici de comunicare – Aplicații ale tehnicii l’oeil de l’esprit
Tehnici de comunicare – Aplicații ale tehnicii metre le poisson sur le table
Tehnici de comunicare – Simbolism și tehnici de codificare în mesajele economice
Tehnici de comunicare – Tehnici de comunicare de criză
Tehnici de comunicare – Utilizarera inteligenței emoționale în managementul stărilor de asediu
Tehnici de persuasiune in publicitate Studiu de caz
Tehnici de vânzare în secolul vitezei
Tehnici şi instrumente de succes utilizate în publicitate
Tehnici si strategii discursive în campaniile de publicitate Actele de limbaj în discursul publicitar Studiu de caz
Tehnologiile digitale si noul limbaj audiovizual/blogul/vlogul/canalele specializate de youtube;
Televiziune vs vlogging – competiție sau evoluție?
Televiziunea – între relaţia comunicativă şi „vedetizarea”
Tendinţe la nivelul consumului privat din România Studiu de caz
Teoria minciunii la Paul Ekman Studiu de caz „Lie to me”
Teorie și tehnici de comunicare
Tipuri comportamentale în comunicare
Tipuri de finalităţi ale proceselor comunicaţionale
Tipuri de numerale în inscripţiile latine
Titus Livius, istoricul romei
Tradițiile comunicării după R T Craig Studiu de caz
Tratamentul evenimentului în comunicarea de masă
Umorul în comunicarea publică – abordare semiotică
Umorul in discursul mediatic Studiu de caz
Umorul si publicitatea
Un nou mod de a gândi în afaceri: inteligenţa competitivă
Universaliile comunicării nonverbale
Utilizarea tehnicilor de redactare a materialelor de PR in campaniile de relații publice
Utilizarea tehnologiilor multimedia si internet in productia genurilor de presa din Radio-Televiziune – aplicatii si studii comparative;
Vedeta de televiziune- între imagine dezirabilă și imagine indezirabilă Studiu de caz
Ziarul local – între politic şi social

Inca nu ai gasit tema de lucrare de licenta ideala pentru un proiect ideal? Echipa noastra de experti redactori iti stau la dispozitie. Intreaba gratuit ce presupune procesul de redactare lucrare de licenta neplagiata pe o tema aleasa de tine sau lasa-ne pe noi sa cream o tema lucrare de licenta ideala pentru tine.

Te ajutam cu informatii gratuite despre tot ce tine de:

Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice – Licenţă,
Licenta comunicare,
Licenta publicitate,
Lucrare de licenta comunicare si relatii publice,
Snspa ghid licenta,
Teme disertatie comunicare,
Teme licenta comunicare si relatii publice ,
Teme licenta mass media,
Teme licenta media digitala.